Avatar billede hanibald Mester
23. december 2015 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

php upload store filer

Ved upload af store (oftest pdf) filer med "$_FILES_..." får jeg to forskellige fejlmeddelelser alt efter filstørrelse:

2-8 MB:
Fejlkode 1 (UPLOAD_ERR_INI_SIZE Value: 1; The uploaded file exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini.) - Tekst fra php manual.

over 8 MB:
Warning: POST Content-Length of xxxxxxxx bytes exceeds the limit of 8388608 bytes in Unknown on line 0

0-2mb filer uploades smukt og hurtigt.

Jeg har i php.ini sat både upload_file_size og post_max_size til 15000MB

Hvilke andre 'knapper' skal der trykkes på for at undgå fejlene???
Avatar billede leif Seniormester
23. december 2015 - 21:10 #1
Sig du har prøvet at lave en fil som poster phpinfo() for at se om den er slået igennem
Avatar billede Slater Ekspert
23. december 2015 - 21:35 #2
Har du husket at PHP har to php.ini'er - én til CLI og én til webserver?
Avatar billede hanibald Mester
27. december 2015 - 20:08 #3
viperine
Må jeg bede om er pointsvar
Avatar billede Slater Ekspert
31. december 2015 - 16:15 #4
Så gerne. Var det løsningen?