Avatar billede danmarlin Praktikant
09. december 2015 - 22:33 Der er 6 kommentarer

WD my cloud NAS

Jeg har købt en WD my cloud mirrow og den virker fint. Jeg kan logge ind i app'n og se mine filer.
Her har jeg oprettet nogle shares men burde jeg ikke kunne se dem i min stifinder som et netværksdrev hvor jeg kan ligge mine filer direkte ned i ?
Jeg har tidligere benyttet Zitcom Cloud drive hvor det virker sådan.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede chalde Seniormester
10. december 2015 - 08:32 #1
Avatar billede danmarlin Praktikant
10. december 2015 - 09:49 #2
Det er da utroligt jeg ikke havde set den.
Men det hjælper nu ikke rigtigt for jeg kan slet ikke se min WDCloud under netværk. De ligger kun oppe under favoritter og her kan jeg ikke se mine shares. Det eneste der ligger her er en html-file med vejledning og en sync file.
Avatar billede danmarlin Praktikant
10. december 2015 - 15:21 #3
Jeg har kunnet læse mig frem til at jer bør kunne se min wd cloud under computere i stifinder. Det kan jeg så ikke og jeg har forsøgt mig med WD discovery som heller ikke finder nogen netværksdrev.
Jeg tror det er her problemet ligger.

Nogen der har et bud på hvorfor min nas ikke figurerer under computere ?
Avatar billede danmarlin Praktikant
10. december 2015 - 15:23 #4
Jeg kan dog se den hvis jeg højreklikker på netværk og vælger 'åben´. så kommer min cloud frem på IP-adressen.
Jeg kan dog ikke mappe noget her uden at angive et brugernavn og password som ikke er det der figurerer i min cloud opsætning. Har også prøvet at fjerne domænet uden det hjalp.
Avatar billede danmarlin Praktikant
23. januar 2016 - 13:03 #5
åbenbart ingen der ved noget om dette. lukker
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2018 - 21:14 #6