Avatar billede bent-mark Juniormester
21. november 2015 - 17:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Netbank

Når jeg logger på min netbank har tastet navn og password sker der ikke mere, men når jeg så går ned på problem med log ind kommer jeg ind på siden hvor bankens normal er men der er kun  log ud go så står der at jeg er logget ind ellers blank.
Fra andre pcer er der ingen problem og jeg kan godt logge på andre netbanker, det er kommet efter den sidste opdatering af win 10 men er usikker om det har noget med hinanden at gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2015 - 18:04 #1
Er problemet både på Edge og IE?
Avatar billede bent-mark Juniormester
22. november 2015 - 09:17 #2
Hej
Det er kun i Edge
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2015 - 09:42 #3
Har du prøvet at slette dine gemte browser data i browseren, og så prøve igen?
Du burde kunne gøre det i indstillingerne for browseren, eller gøre det med CCleaner.

http://web.gratisupload.dk/f/87eddfb5lr
Avatar billede bent-mark Juniormester
23. november 2015 - 12:40 #4
Hej
Jeg har nu renset browseren for alt med intet nyt.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2015 - 16:44 #5
Prøv lige at køre en tur med disse to programmer.
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede bent-mark Juniormester
24. november 2015 - 15:33 #6
Hej
Her er so hvad der kom ud af det.

# AdwCleaner v5.022 - Logfile created 24/11/2015 at 15:27:49
# Updated 22/11/2015 by Xplode
# Database : 2015-11-22.2 [Server]
# Operating system : Windows 10 Pro  (x64)
# Username : Bent - SAMSUNG
# Running from : C:\Users\Bent\Downloads\adwcleaner_5.022.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****

***** [ Folders ] *****

  • Folder Deleted : C:\ProgramData\Avg_Update_0415av
  • Folder Deleted : C:\ProgramData\Avg_Update_0615av
  • Folder Deleted : C:\ProgramData\Avg_Update_1014av
  • Folder Deleted : C:\Users\Bent\AppData\Roaming\Avg_Update_1014av

***** [ Files ] *****

***** [ DLLs ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Scheduled tasks ] *****

***** [ Registry ] *****

***** [ Web browsers ] *****

*************************

:: "Tracing" keys removed
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner[R1].txt - [12407 bytes] - [15/08/2013 14:46:07]
C:\AdwCleaner[S1].txt - [12248 bytes] - [15/08/2013 14:46:46]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C9].txt - [1049 bytes] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2015 - 16:02 #7
Der er fjernet lidt kan jeg se, men har kørslen af de to programmer ændret på noget?
Avatar billede bent-mark Juniormester
24. november 2015 - 20:58 #8
Hej
Nej der er intet ændret, men jeg har opdaget at når på AL-Bankens startside trykker på (Fejl i login) så kommer der en delvis startside med login og så kan jeg loggen ind.
Meget mystisk, har også opdaget at den er gal med Login hos Telmore jeg kan komme ind og se alt bortset fra (Mit-Telmore) der kan jeg ikke komme ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2015 - 15:48 #9
Har desværre ikke lige nu flere bud på hvad der kan hjælpe dig.
Avatar billede bent-mark Juniormester
26. november 2015 - 16:45 #10
Jeg takker for forsøget men jeg vil stadig gerne have lige det tip der skal til.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2015 - 17:05 #11
kan du systemgendanne tilbage til da det fungerede?
Og så prøve at køre opdateringer ind igen, og så forhåbentligt falder de rigtigt på plads
Avatar billede bent-mark Juniormester
10. december 2015 - 16:12 #12
Hej og tak for hjælpen, desværre havde jeg prøvet alle uden hjælp.
Men nu sammenlignede jeg to Win 10 computer hvor den ene ikke havde fejlen med den som havde fejl.
I explore sammenlignede jeg (internetindstillinger - avanceret) og fandt et manglende flueben udfor (Aktiver FTP-mappevisning (Udenfor Explore visning)) og det løste mit mysterium.
Lille årsag stor virkning.
Tak for hjælpen endnu en gang.