Avatar billede hans01 Nybegynder
05. november 2015 - 04:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flere slideshow virker ikke

jeg har genoprettet dette sp. Nu er siden kommet endeligt på plads på en UNIX server..

siden er på www.sneppegaarden.com

Efter jeg lagde et wow slide show ind, skete der det, at resten af mine javascript funktioner stoppede med at virke..

Jeg er ingen ørn til Javascript, så derfor spørger jeg om der er en der kan forklare hvad jeg har glemt, eller gjort galt.
Avatar billede Slater Ekspert
05. november 2015 - 08:57 #1
Først og fremmest skal du lige rydde op i dine script tags. Du inkluderer 3 forskellige udgaver af jQuery. Det er klart det vil virke mærkeligt eller slet ikke.
Avatar billede hans01 Nybegynder
07. november 2015 - 05:44 #2
hej viperine, så er der ryddet op, nu linker jeg kun til:

<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js"></script>

der har dog ikke løst problemet endnu..
Avatar billede keysersoze Guru
07. november 2015 - 11:54 #3
Hvis du benytter din developer toolbar - http://www.web-dev.dk/post/2012/06/17/Bliv-en-hurtigere-webudvikler-med-browserv230;rkt248;jer.aspx - vil du se i hvert fald én javascript-fejl, måske fordi du slet ikke har datepicker med.
Avatar billede Slater Ekspert
07. november 2015 - 13:38 #4
Du har stadig inkluderet jQuery to gange. Både engine0/jquery.js og ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js

Til gengæld har du ikke inkluderet jQuery UI, som er det der indeholder datepicker. Eller dvs. du har CSS-filen, men ikke Javascript-filen. Jeg kan ikke lige huske om det var der før, og du har fjernet det.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. november 2015 - 05:13 #5
nu er den der sgu, jeg ryddede lige ud i alle javascript links, og så startede jeg med at lægge hver enkelt funktion på, og bum nu er den der. mange tak, tror nu mest det var Viperine vejledning sm hjalp. Men også mange tak til Keyseren..

husk at lægge et svar, og god søndag til alle..
Avatar billede Slater Ekspert
08. november 2015 - 10:38 #6
Jo tak, god søndag.