Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2015 - 17:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra iTunes til windows

Jeg har købt noget musik på iTunes. Jeg har adgang til musikken fra iTunes, men har problemer med at føre det over på windows, så jeg kan lægge det på en USB stick. Der er tilladelse til deling, men når jeg forsøger at kopiere eller trække filerne over på windows, får jeg kun 6 stk. ud af 40.
Jeg har en iPad, vil det hjælpe? Før brugte jeg iTools med det blev slettet af Malwarebytes som skadelig, Men det var måske falsk positiv?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2015 - 20:44 #1
itools http://itools-for-windows.en.softonic.com/
jeg ved ikke noget om itools sikkerhed - det må du afgøre med dig selv.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2015 - 21:22 #2
Tak for dit indlæg, men linket virker ikke. Først kommer man ind på en engelsk sproget side og kan downloade, men når man vil aktivere ekse filen, får man at vide at man skal opdatere iTunes - jeg har den nyeste - og bliver så ledt ind på en side med kinesisk skrift.
Så der er noget helt galt der. Desuden var det jo iTools, som blev slettet af Malwarebytes.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2015 - 22:15 #3
Jeg har prøvet at installere iTools fra flere links, med Malwarebytes slået fra, men skannet med Panda antivirus pro og Superantispyware, som ikke fandt snavs, uden at det lykkedes at installere. Så enten kan programmet ikke køre med windows 8.1, eller der er noget andet galt. Så jeg opgiver.
Du må have en god aften:-)