Avatar billede mesterhest Nybegynder
21. oktober 2015 - 14:40 Der er 4 kommentarer

Købe ny usb-port til trådløs mus

Jeg har en Typhoon Laser Mouse 40820, men som overskriften antyder mangler jeg usb-porten til den. Ved i om man kan købe den seperat eller om jeg skal ud og købe en helt ny mus, bare fordi jeg mangler den ene lille del?
Avatar billede summer Mester
21. oktober 2015 - 15:11 #1
Der er maser af steder du kan købe en usb splitter:
f.eks. https://www.av-cables.dk/usb-hub/
Avatar billede mesterhest Nybegynder
21. oktober 2015 - 15:26 #2
Altså det er den lille usb ting man stikker ind i sin computer der modtager signalerne fra den trådløse mus jeg mangler :)
Avatar billede jenscarlo Juniormester
21. oktober 2015 - 20:55 #3
Det er ikke porten du mangler det er stikket,uden det kan du ikke bruge musen,og man kan ikke købe sådan en enkelt enhed ,så det er en ny mus.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2015 - 02:29 #4
Din computer er da vel ikke så old gammel at den ikke har en USB indgang? Er den du har optaget, er forslaget i #1 udmærket. Hvis din computer er stationær kan du også købe et PSI kort med USB.
http://www.miniinthebox.com/da/4-port-superspeed-usb-3-0-pci-e-pci-express-kort-med-molex-stroemstik-nec720201_p1001508.html?currency=DKK&litb_from=paid_adwords_search&gclid=CLqmgM.
Med mindre selvfølgelig det er som der står i #3 at det er den lille sender du mangler, for så er det ja IT skrald med musen.