Avatar billede LostInSpace Nybegynder
19. oktober 2015 - 17:50 Der er 1 kommentar

Ekstra skærm til yoga tablet 2 1050f

SPørgsmål.

I det jeg har en lenovo yoga tablet 2 1050f model

Og jeg gerne vil tilslutte en ekstra skærm til denne, har jeg kontaktet lenovo support, der fortæller mig at der kun er en mini usb port på denne model.

Nååå øv ingen hdmi...:-(

Anyway de foreslår så evt. chromecast, så jeg tænker er der andre der har prøvet det med tablet, måske den jeg har ??
Erfaringer og råd godtages gerne....
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2015 - 19:56 #1
jeg har ikke prøvet med android - men hvis du nu skifter til windows, så er det skærmbilledet fra browseren Chrome, du kan sende - og så youtube app. Og det er en kopi af, hvad du har på yoga'en - det er ikke en ekstra skærm med eget indhold (hvis du starter youtube og kører den via chromecast, så kan du starte andet på yoga).

Umiddelbart vil du nok hellere se på https://www.av-cables.dk/usb-til-hdmi-adapter/usb-2-0-til-dvi-hdmi-converter-6821.html - hvis altså du får windows op at køre på den.