Avatar billede 22vm075 Nybegynder
17. oktober 2015 - 17:13 Der er 2 kommentarer

Download af windows 10 til en anden maskine

Jeg skal have installeret windows 10 32bit på min mors maskine som efterhånden er så fuldt med malware at jeg helst vil undgå og bruge den. Jeg køber licensen på windows store, men på min 64bit maskine vil den ikke lade mig downloade 32 bit installation tool. Forsøger jeg mig alligevel på min mors maskine, så downloader den kun iso filen. Jeg kunne godt flytte den iso fil over på min egen maskine, men kan stadigvæk ikke hente 32bit installation tool.

Er der nogen løsninger på det eller skal jeg have fat microsoft over telefonen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2015 - 19:56 #1
Prøv at downloade denne PDF Vejledning der er link til både 32/64 Bit og hvordan du gemmer på USB eller DVD samt hvordan du opgraderer!
http://gratisupload.dk/f/8ssj4bgmb9/
Avatar billede 22vm075 Nybegynder
18. april 2016 - 20:29 #2
lukker