Avatar billede mik002 Nybegynder
14. oktober 2015 - 20:50 Der er 2 kommentarer

windows 10 problemer.

Hej.
Min computer har låst sig. helt ude i opstartsfasen.
den skriver:

file:\WINDOWS\system32\winload.exe
Error code 0xc0000605

Hvad betyder det? Og hvad skal jeg gøre for at få den op at køre igen??
Håber på et simpelt svar, da jeg ikke er særlig god med teknik.
Jeg er end ikke sikker på jeg har sat spørgsmålet i den rette kategori.
Mvh. Michael
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2015 - 22:15 #1
Har du Windows 10 installationsmedie?
Hvis du har kunne du prøve at starte en installation op.
Næsten med det samme får du en mulighed der hedder reparer computer
Avatar billede kurtba Ekspert
14. oktober 2015 - 23:20 #2
Står der ikke noget om expired også.
Når man googler fejlen handler det hele tiden om at man har en version, som er expired. Det er så hos dem, som har haft installeret en tech preview version.
Har du også haft det?