Avatar billede Simsenis Nybegynder
08. oktober 2015 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Brugervenlighed på Globaltools.

Hej Eksperten.
Vi er i gang med at lave lidt brugertest på vores side globaltools.dk
Har i nogen åbenlyse ting, der falder jer i øjnene?

MVh
Simon
Avatar billede Simsenis Nybegynder
08. oktober 2015 - 15:02 #1
https://www.globaltools.dk er den klikbare url! :)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2015 - 15:43 #2
Hej Simon

Til at starte med vil jeg sige at der lidt mangler noget intro til virksomheden og hvem I er, hvad jeres spidskompetenser osv., man får straks vist udvalgte produkter og det er som sådan fint nok, men det kunne være rart med et billede felt over med lidt lækker intro og måske nogen reklamer hvis man vil lave en der skifter mellem budskaberne.

Man får noget af et pow effekt når man kommer ind på siden, der er utrolig mange farver, en cookie bar, chat nederst til venstre, reklame til højre, produkter med farvede skilte og grønne købs knapper.
Det bliver lidt for meget til min smag ihvertfald.
Jeg ville se om man kunne ensrette udtrykket og farverne, så det ikke var så farvelade agtigt, men måske mere noget der passer med logoet, nok ikke røde knapper det sender forkert signal, men en god komplementær farve.

Topmenuen er meget stor og kæmpe stor når man hover over den og den folder sig ud, I har meget udstyr og det er nok svært at gøre det på en anden måde, her bruger i den røde farve som hover effekt og det virker godt, men den bliver meget stor den menu :)

I kører fladt design på det meste, men ikke produktbillederne, der ville jeg fjerne skyggerne under eller gøre dem meget mindre ihvertfald og så lave en opdeling før man kommer lige ned i ikonerne hvor I beskriver lidt om jer & jeres service osv.

Undersiderne med produktinformationerne virker fint, der er måske lidt mange forslag om tilkøb og alternativer, men det virker og loader hurtigt.

Generelt set er siden hurtig og nem at finde rundt på så det er godt, men den bliver også spækket med meget information og det er på alle sider og hele tiden.

Det er ikke for at være negativ, men det er bare lige mine førstehåndsindtryk.