Avatar billede Steen Seniormester
18. september 2015 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afsender email ønskes ændret

Hej
Mine planer er at skifte udbyder, og da min nuværende mail så vil bliver slettet, har jeg et ønske om, at i godt tid, at informere mine kontakter om at min mail bliver ændret.

1.  Er det muligt i Outlook 2013 at ændre min nuværende afsendermail, til den nye, så modtagerne automatisk svare tilbage til min nye mailadresse og til den nye udbyders mailserver ?

2.
Kan jeg i de mails jeg sender lave et hyberlink eller noget andet, som gør det muligt for modtageren at aktivere og derved blive spurgt om vedkommende vil gemme disse informationer i deres mailprogram ?
Tænker på samme funktion, som når der sendes en SMS til modtageren med et link om alle ens personlige kontakt oplysninger, klar til at blive aktiveret og gemt på modtagerens telefon.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. september 2015 - 14:13 #1
1) det er ligemeget mht server - men i indstillinger for konto kan du udfylde 'svar til mail' med den nye adresse.

2) man kan sende/vedhæfte visitkort - det virker så med andre outlook. Men der er ingen, der ved, hvordan de bruges og hvad det er, så de ignoreres af brugere.
Det er enklere i din signatur at tilføje et par linjer med "Obs ny mailadresse er xxx, venligst ajourfør dit mail-program."
Avatar billede Steen Seniormester
29. september 2015 - 00:23 #2
send et svar og der e rpoint
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2015 - 07:18 #3
Bare luk selv.