Avatar billede Slettet bruger
05. september 2015 - 19:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at uploade Word og Excel filer til Facebook...

Når jeg forsøger at uploade Word eller Excel filer til Facebook, får jeg beskeden "Dine billeder kunne ikke overføres. Billeder skal være mindre end 4MB og gemmes som filer af typen JPG, PNG, GIF eller TIFF."

Filerne jeg forsøger at uploade er ikke større end 4MB og jeg kan hverken uploade fra mit eget drev eller fra en Dropbox jeg har sammen med en anden, som sagtens kan uploade derfra til Facebook uden problemer.

Nogen der ved hvad problemet kan være...?
Avatar billede Xenu Juniormester
06. september 2015 - 06:26 #1
"Excel filer til Facebook" ?? det giver ikke rigtig mening at uploade Excel filer som JPG billeder.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2015 - 06:23 #2
Problemet er ikke længere aktuelt