Avatar billede pedereg Juniormester
13. august 2015 - 21:07 Der er 1 kommentar

Opgradering til Windows 10 medfører meget ustabil skærm

Efter opgradering er skærmen blevet meget ustabil, Skriver i glimt at jeg skal bruge den opløsning, som allerede anvendes.
Har prøvet anden opløsning - lige lidt hjælper det,
Jeg har opgraderet driver til skærmen som er en Samsung SyncMaster 245B.
Kan det tænkes, at den ikke kan anvendes til Windows 10 - eller er der andet jeg kan gøre for at løse problemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2015 - 09:53 #1
det er måske grafikkort-driver, der er ustabil. Prøv at finde andre versioner af den.