Avatar billede pillestoker-dk Nybegynder
07. august 2015 - 12:01 Der er 7 kommentarer

Hvilken laptop kan anbefales som kan bruges i en docking unit

Vi står og skal have nye laptops i vores firma http://pillestoker.dk og vil i den forbindelse høre om der er nogen herinde som har gode/dårlige erfaringer med laptops i docking units. Jeg kan se fordelen i at man kan tage laptoppen med hjem, men skærm og tastatur er bare ikke godt nok til det daglige brug og docking unit'en gør jo at man kan får et ordentlig tastatur og en stor skærm på.

Mvh http://pillestoker.dk
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. august 2015 - 12:07 #1
Jeg har i mange år brugt Lenovo X220i serien.
Deres docking-stationer (den med support for 2 skærme) er helt perfekt.
13" maskine som er dejlig let på farten, men stadig full-size keyboard. Og der er nok kraft til at klare dagens opgaver. (har dog 8gb og ssd disk i)

Men den får alle den anbefalinger den kan få herfra.
Avatar billede pillestoker-dk Nybegynder
07. august 2015 - 12:21 #2
Tak for info. Er tastaturet på selve laptoppen også godt ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. august 2015 - 12:36 #3
Det synes jeg ja.
Lenovo / Thinkpad har altid været dyrt i forhold til andre bærbare. Men jeg har haft mange maskiner i hænderne lidt siden Thinkpad T20. Og IBM / Lenovo har altid været lidt bedre. De er måske ikke så smarte i designet, men de virker og det er kram. (men det er bare min mening)
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. august 2015 - 14:21 #4
Lyt du til jakobdo kort og godt
Noget i stil med netop Lenove /Thinkpad
Avatar billede pillestoker-dk Nybegynder
10. august 2015 - 15:10 #5
Jeg takker, og går i den retning :-)
Avatar billede pillestoker-dk Nybegynder
10. august 2015 - 15:11 #6
Det vil jeg gøre, tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. august 2015 - 17:06 #7
Du får et svar så.