Avatar billede cali1 Mester
16. juni 2015 - 12:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synkroniseringsmappe OneDrive er ikke korrekt placeret.

Denne fejl eller noget meget tæt derpå fik jeg ved geninstallation af OneDrive på WIN 8. Har prøvet at af- og geninstallere OD, men får så samme fejl igen, har så manuelt prøvet at lægge en mappe døbt OneDrive ind på C-drevet, hvor OD ifm. opsætning har efterlyst en mappe, men det blev heller ikke godkendt. Kunne godt tænke mig at få OD op at køre, så jeg ikke skal synkronisere manuelt.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2015 - 15:06 #1
find ud af, hvor onedrive-mappen ligger (efter du har slettet den, du lavede). Højreklik på mappen og vælg egenskaber. Vælg fanebladet placering, og flyt den derhen, hvor den skal være. Derefter er det nok bedst med genstart, så reg-db og windows i øvrigt er med på rettelsen.
Avatar billede cali1 Mester
16. juni 2015 - 16:50 #2
Tak claes57, lavede næsten det du havde rådet til, valgte at dele mappen, genstartede, herefter kunne jeg se at der blev dl filer fra OneDrive. Tak for hjælpen, værsgo at ta' points
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2015 - 17:05 #3
Bare luk selv, men tak for buddet.
Avatar billede cali1 Mester
16. juni 2015 - 18:58 #4
Tak claes57 :-)