Avatar billede ps76 Forsker
10. juni 2015 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB port fejl

Hver gang jeg tænder min pc. får jeg beskeden: "USB enhed blev ikke genkendt. En af usb enheder, der er tilsluttet denne computer fungerer ikke korrekt, og genkendes ikke af windows.
Klik på denne meddelelse for at få hjælp til at løse problemet."

Det gør jeg så, og så får jeg et billede fra enhedshåndtering, hvor pgl. enhed står som "Unknown device".
Videre kan jeg se at der er tale om en USB controller, og under enhedsstatus siger den: "Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl (kode 43)."

Nogen der ved hvordan man afhjælper dette? Det er sket under en genindstallation af windows -der var ikke noget i vejen før dette.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2015 - 14:55 #1
det er driveren til usb der er noget galt med - enten virker den ikke eller skal opdateres

der findes gratis programmer dert kan finde dem til dig
et af dem er fra iobit

driver booster free husk det ikke noget andet fordi det er gratis

http://www.iobit.com/en/driver-booster.php

i nogle bios skal man ind og vælge usb 3 men mon det er det

m.v.h
Avatar billede ps76 Forsker
10. juni 2015 - 18:01 #2
Det virkede...! Tak for det. Du har da fortjent point.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2015 - 20:49 #3
Ok