Avatar billede jayo Nybegynder
20. august 2001 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Nyt domæne for min website

Min nuværende website er hosted på en gratis ISP service, så URL er noget lignende http://...../~jayo. Jeg har lige registreret et .com domæne som jeg har tænkt mig at forwarde automatisk til den eksisterende site.

Når man registrerer en site ved Google osv. ved jeg at man får bedre placering hvis man har sit eget domæne - kan jeg registrere mit nyt .com domæne selvom det forwarder til min ISP adresse? Hvis jeg registrerer det nye domæne, bliver alle mine sider indexeret som normalt??

-jayo
Avatar billede disky Nybegynder
20. august 2001 - 11:56 #1
ja det kan du godt.
Avatar billede jayo Nybegynder
20. august 2001 - 12:08 #2
alletiders - bliver alle sider indexeret? - eller ville det give mig en bedre placering hvis min site var på en kommerciel server uden re-direct/forward?
Avatar billede gugi Nybegynder
23. august 2001 - 23:53 #3
Placeringen på Google er baseret på hvor mange der linker til din side.

/bs
Avatar billede jayo Nybegynder
24. august 2001 - 09:27 #4
tak for hjælpen...
-jayo