Avatar billede casablanca Seniormester
10. april 2015 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

funktion pludselig forsvundet

Jeg har lige købt ny pc og dermed også fået windows 8.1. Indtil nu fint nok. Men nu ser jeg, at jeg pludselig ikke kan få menu frem, når jeg går ned i venstre hjørne og højreklikker.
Hvorfor sker det? Jeg kan da ikke undvære den menu der ellers kom.
Avatar billede falster Ekspert
10. april 2015 - 21:28 #1
Google:

"windows 8.1 right click start button not working"

der er en del bud på løsning.
Avatar billede casablanca Seniormester
10. april 2015 - 23:37 #2
Falster, tak for svar. Jeg kan sagtens finde ud af at søge på google. Det er ikke der problemet er. Problemet er at finde den rigtige løsning. Og så kunne det jo være en her vidste noget, så jeg ikke skulle lede, søge og læse og læse.
Problemet er også, at når jeg ikke kan få hø.klik funktionen til at virke, så mangler jeg "kør" funktionen.
Avatar billede casablanca Seniormester
10. april 2015 - 23:44 #3
Jeg fandt selv ud af det!
Kom i tanke om, at jeg ville fjerne genvejspilene i mine ikoner vha. en fremgangsmåde en fyr på youtube viser. Her går man ind i regedit. Heldigvis kunne jeg gå ind og rette.