Avatar billede ZeBa Ekspert
10. marts 2015 - 23:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

32 eller 64 bits?

Hvordan kan jeg se, om Window er 32 eller 64 bits
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. marts 2015 - 23:38 #1
UPS, har fundet ud af det
Avatar billede Slater Ekspert
11. marts 2015 - 08:23 #2
Husk lige at skrive svaret, hvis andre skulle komme hertil fra en søgning i fremtiden.

I Windows er den nemmeste måde at trykke Windows+Pause, eller hvis man ikke har en pause-knap (hvilket mange laptops ikke har), så finde en genvej til "Computer", højreklikke og vælge egenskaber. På Windows 8 er der en genvej, hvor du kan højreklikke i nederste venstre hjørne af skærmen, og vælge "System" i menuen der kommer frem.

Der kommer en dialog frem, hvor man kan se information om computeren, bl.a. bit.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. marts 2015 - 08:45 #3
OK, det tænkte jeg ikke på. Men nu har du jo gjort det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. marts 2015 - 00:50 #4
Vil du ikke have points for det gode råd?
Avatar billede Slater Ekspert
12. marts 2015 - 08:15 #5
Nej nej, det var bare et venligt råd til næste gang. Det er så frustrerende at søge på ting på Google, bare for at finde et forum hvor en siger "never mind, jeg fandt selv ud af det".

http://xkcd.com/979/

God dag :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. marts 2015 - 09:18 #6
Helt enig :)  Tak for det