Avatar billede simh Nybegynder
18. februar 2015 - 20:09 Der er 17 kommentarer

Endnu en "Brugerprofilen kan ikke indlæses"

Hej alle.

Jeg har brug for hjælp til at logge på min computer, uden at skulle logge på i fejlsikret tilstand.
Som i så mange af de andre tråde, kan jeg heller ikke logge ind på min almindelige bruger på min computer. Jeg har gennemlæst div. guides, både herfra og fra Windows/Microsoft, til at kunne lave en ny bruger og få det til at virke ad den vej. Men det virker selvfølgelig ikke på min computer. Derudover kan jeg ikke gendanne min computer, da jeg ikke har lavet en sikkerhedkopi tidligere. Lige nu er jeg logget ind i fejlsikret tilstand med netværk, for at bare kunne prøve at finde en måde at få min computer til at fungere.

Jeg håber at der er bare én eller anden der har et råd til mig.

På forhånd tak for svar.
Avatar billede simh Nybegynder
18. februar 2015 - 20:52 #1
Lige en tilføjelse omkring computeren: Windows 7 home premium - hvis det gør nogen forskel. Det er for resten en Packard bell - men ved ikke om det har nogen betydning?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2015 - 21:57 #2
Hej og velkommen til.
Hvor længe har den ikke virket?
Har du prøvet at systemgendanne til før problem opstod?
Det kan du også gøre fra fejlsikret tilstand.
Avatar billede simh Nybegynder
18. februar 2015 - 22:37 #3
I 2-3 dage har den ikke virket. Jeg har prøvet at systemgendanne, men den skriver: "Der er ikke oprettet nogen gendannelsespunkter på computerens systemdrev" og et stort hvidt kryds i en rød cirkel. Jeg har prøvet flere gange, men den vil ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2015 - 17:15 #4
Nå ok. Så er den ikke aktiveret.
Har du en Windows cd?
Avatar billede simh Nybegynder
19. februar 2015 - 22:05 #5
Ikke en som jeg umiddelbart kan få fat i. Kassen + papirer/cd'er til computeren ligger ved mine forældre som jeg er flyttet fra.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2015 - 05:35 #6
har du backup af dine personlige filer.
Kan den gendannes fra et recovery så?
Hvis du trykker F11 under opstart får du så den mulighed?
Avatar billede simh Nybegynder
20. februar 2015 - 15:57 #7
Jeg tvivler på at det er back up på den. Men jeg har flyttet mine personlige ting fra computeren til sider som dropbox.

Jeg prøver lige det med F11.
Avatar billede simh Nybegynder
20. februar 2015 - 19:16 #8
Der skete ingenting, da jeg trykkede F11..
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2015 - 09:08 #9
Hvad hedder din pc mere(ud over Packhard Bell)og hvor er den købt?
Avatar billede simh Nybegynder
22. februar 2015 - 21:45 #10
Jeg kan finde ud af i morgen, hvad den ellers hedder, da jeg ikke er hjemme. Men den er købt i Super Brugsen for et par år siden.
Avatar billede simh Nybegynder
11. marts 2015 - 18:41 #11
Undskyld det sene svar. Det er en Packard Bell EasyNote TK. Og som sagt, købt i Superbrugsen i 2011.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2015 - 20:40 #12
http://knowhow.com/article.dhtml?articleReference=146&country=uk

Ved ikke om der skulle være noget her du kan bruge? Gendanner du pc vil personlige filer der ligger på c drevet gå tabt.
Avatar billede simh Nybegynder
13. marts 2015 - 15:59 #13
Jeg kigger på det i weekenden, men tak for svar, indtil videre.
Avatar billede simh Nybegynder
14. marts 2015 - 18:04 #14
Det hjalp desværre heller ikke. Der stod noget med at der ikke var nok plads til at gendanne computeren. Jeg fulgte dit link og gjorde som på billedet, men jeg forstår ikke helt hvad den skal bruge plads til?
Jeg har prøvet at trykke F2 som der står at man kan lige når jeg tænder computeren. Der står "HDD password - frozen" og så er jeg i gang med at Google det. Men kan se at der er mange som har problemer med det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2015 - 07:55 #15
Har aldrig haft nogle passwords på mine computere, så den er mig ubekendt. Har du prøvet om nogle af de videoer her kan hjælpe dig?
https://www.google.dk/search?q=HDD+password+-+frozen%22+&ie=UTF-8&sa=Search&channel=fe&client=browser-ubuntu&hl=da&gws_rd=cr,ssl&ei=ZCoFVYPpM6HPygP2-4CICw#channel=fe&hl=da&tbm=vid&q=HDD+password+-+frozen
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2015 - 07:56 #16
PS kopier lige hele linket ind i din browser.
Avatar billede simh Nybegynder
12. april 2015 - 14:39 #17
Beklager det sene svar. Jeg prøver lige at kigge på dit link. Ellers har jeg fået en harddisk fra mine forældre, hvor der ligger en back up af min computer på. Hvis det heller ikke virker, må jeg ud at købe en ny computer. Men mange tak for hjælpen.