Avatar billede MrRye Nybegynder
14. februar 2015 - 12:33 Der er 2 kommentarer

opgradering af pc. hvad skal jeg mon vælge?

Hej. Jeg har denne pc: https://www.komplett.dk/product/497826#!tab:info

Asus aspire 5300. den har, siden den blev købt, haft det problem at den på totalt tilfældige tidspunkter, bare fryser og det eneste man kan gøre er, at slukke på powerknappen. Jeg har læst mig frem til at andre brugere af denne pc, har samme problem og det ser ud til det er strømforsyningen, der ikke helt kan følge med.

Jeg ville bare høre om det er muligt at skifte både bundkort og grafikkort, samt strømforsyningen ud, samt hdd jeg gerne vil have byttet ud med en ssd, da jeg gerne vil give den lidt flere kræfter under hjelmen, eftersom den kaster op, bare man sætter skyrim op, på medium kvalitet og hvad skal jeg mon vælge? kan se at man kan få nogle pakkeløsninger på komplett.dk osv, men jeg har aldrig været skide god til at finde ud af hvad der passer sammen og er nervøs for at købe noget forkert.

på forhånd tak for hjælpen! :)
Avatar billede MrRye Nybegynder
14. februar 2015 - 12:48 #1
hvad angår pris, så håber jeg lidt der kommer forskellige forslag så jeg har lidt at veksle imellem
Avatar billede klavil Seniormester
21. februar 2015 - 11:59 #2
Du kan sagtens skifte det hele i din stationær computer. Du skal nok også have nye ram da de ikke passer dem du har til et nyt bundkort.
Det der er lidt vigtigt er jo at vide hvad du skal bruge den til. Hvilke spil du spiller osv?
Samtidig så må du jo have et prisleje for det hele?
Kan jo sagtens sammensætte en super pc til dig til både 10-15000 kr men det er jo ikke sikkert det lige var planen :)