Avatar billede Jannickhess Professor
12. februar 2015 - 22:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung TV Kanal op Kanal op

Hejsa eksperter,

Jeg har bare et ?
Hvad er smart med de nye tv med stemmekontrol.
Går da ikke ud fra at man skal sige kanal op 52 x får at når til Kanal 52 ?

Så siger man vel bare kanal 52 ?

JH
Avatar billede klavil Seniormester
22. februar 2015 - 00:54 #1
egentlig er det ikke en ny opfindelse Samsung har lavet. Selv 8000 serien har det samt samsungs ikke top modeller. Der er en ekstra fjernbetjening med som du kan snakke til og der kan du også styre kanalskift og volumen.
Der er så en knap hvor du kan få samtlige munuer frem på skærmen som du kan sige/bruge. Kanal op og ned er kommandoer for op eller ned. Du kan vælge at sige kanal 52 og du kan skifte retur til den kanal du så før osv osv. Hver eneste gang du vil give en kommando til tvét skal du trykke på en kanp først for at aktivere stemmestyringen. Det der så er usmart ved det er at hvis du ikke gør noget i meget kort tid og vil tilbage til den tidligere kanal eller en anden, så skla du lige trykke på activerknappen igen. Jeg er ikke videre imponeret over funktionen for det er en meget langsomt virkende.
Faktisk ligeså langsomt som deres smarttv funktioner.
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:03 #2
lukker pga gammel tråd

Tak