Avatar billede nu_igen Guru
12. februar 2015 - 22:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning af USB lagerenheder - Win 7 - 64 bits

Hej - Jeg har opgraderet min Mac/Win XP til Mac/Win7. Alt funker, bortset fra at mine USB stiks - kun nogle lægger sig i "ENHEDER". Andre kan ses under "COMPUTER", ganske som i XP versionen.  Enkelte stiks er tomme og formaterede, andre har et indhold, og dette indhold kan jeg
Åbne ved højreklik, når selve lagerenheden findes under "ENHEDER" eller under "COMPUTER".

Nu har jeg prøvet at skrive noget, men hvordan kan jeg kommer til at gemme det på de USB stiks, som kun vises under ""ENHEDER". Her vises disse USB lagerenheder ved siden af Drev C.  Når de vises under  "COMPUTER",  har de normalt et Drevbogstav. Det har de ikke under "ENHEDER" kun deres eget navn f. eks. "Data traveller". Hvad går galt?
Nu_igen
Avatar billede Skifter24 Praktikant
13. februar 2015 - 02:47 #1
ved ikke om det kan være en løsning. Men se om ikke du kan finde dem inde under partitioner og så tildele dem et drev bogstav der ?
Avatar billede nu_igen Guru
27. februar 2015 - 11:41 #2
Problemet er løst. jeg har sat USB til min bærbare og fik her meddelelsen om at stikkene skulle formateres. Det har jeg gjort - og nu vises de også under enheder på min iMac/Win 7.
nu_igen