Avatar billede kisser1984 Nybegynder
08. februar 2015 - 18:03 Der er 2 kommentarer

Sort skærm

Har en 9 år gammel bærbar HP Pavilion Entertaiment.
Oprindelig født med Vista, men har installeret org. Windows 7, men efter kun 14 starter den op med sort skærm, musen og kontrol + alt + delete virker kun.
Kan ikke logge på ind på PC'en.
Hvad kan dette problem skyldes?
Må hver 14 dag reinstallere Windows 7, for at kunne bruge PC'en igen.
Hammer irriterende.

Med venlig hilsen

Janni
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 00:15 #1
jeg tror at en windows opdatering er gået galt, fordi den ikke er kompatibel med den gamle hp
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 00:20 #2
maskinerne blev lavet til xp, vista osv.
der er mange som ikke rigtigt kan klare win 7 eller andet.

jeg havde en xp maskine, med label "designet for windows xp"
den lagde jeg win7 på, og det så fint ud.

men når den bare stod der med programmer igang eller ingenting, så gik dne i stå med at udføre programmerne!

ligemeget hvad, så blev programmerne tilfældigt stoppet.
det er der ingen løsnign på. den kan bare ikke køre win 7.

du kan prøve at lave systemgendannelse, til det ældste punkt, hvor den virker, og så slå opdateringer fra, installer ikke nogen!

og så vente 30 dage, og slå opdateringer til igen, men kun med manuel installering. og så springe 14+ dage over.  fordi lige netop en af dem, laver ravage.