Avatar billede Lobaje Nybegynder
02. februar 2015 - 19:01 Der er 3 kommentarer

Fik slettet Google Chrome ved en fejl, kan jeg få mine bogmærker tilbage!?!?!

Som der står i overskriften...
Jeg har fået slettet Google Chrome ved en fejl.
Fik det installeret igen, men nu er alle mine bogmærker væk.
Jeg kan kun hente/importere gamle bogmærker, som var gemt fra den gang jeg brugte Explorer.
Er det bare surt show eller er det ikke noget man kan gøre!? :'(

Håber virkelig der er noget man kan gøre!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2015 - 19:20 #1
ofte logger man ind på sin google-konto. Hvis du har en sådanne, så gør det i browseren (se top højre i browser).
Hvis du ikke har en google-konto, så indlæser du bare din egen backup - google tager IKKE backup af din opsætning hvis du ikke har en konto.
Avatar billede Lobaje Nybegynder
02. februar 2015 - 21:11 #2
Og hvad så, altså når man er logget ind? :)
Jeg har en google konto, men hvis jeg ikke har brugt den/ ikke har været logget på, så kan jeg vel ikke hente bogmærkerne tilbage via det?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2015 - 01:46 #3
Så er det fravalgt af dig, og så har du kun data i din backup.