Avatar billede daphne Novice
31. januar 2015 - 15:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg en mail, hvor adressen er skrevet forkert

Jeg bruger Windows Live mail, og kan se, at jeg er kommet til at skrive en mail-adresse forkert på en mail, den så ikke vil/kan få sendt - logisk nok i virkeligheden.

DOG - jeg kan ikke finde den korrekte 'udbakke', så jeg kan annullere den fejlsendte mail. Så ca. hver gang den opdaterer efter nye mails, så får jeg en pop-up med at mailen ikke kan sendes, da mail-adressen ikke eksisterer.

Hvordan pokker kan jeg få annulleret denne mail? Please hjælp mig.

Skær det gerne ud i pap ;-)

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
31. januar 2015 - 19:24 #1
Til yderligere info har jeg prøvet at gå offline, da der ifølge Microsoft skulle ske det, at 'udbakken' så blev muligt at få tilgang til, så man ad den vej kunne fjerne den fejl-sendte mail.

Det har jeg så prøvet, men udbakken er fortsat tom.

Hvad pokker gør jeg nu ??

Please hjælp mig.

På forhånd tak.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2015 - 19:38 #2
Den må vel hænge i serveren vil jeg tro. Normalt når man sender til en forkert adresse får man jo en besked der hedder "Mail falure deamon" hvis adressen ikke er skrevet korrekt.
Måske du skal kontakte din udbyder og få dem til at fjerne den.
Kan du modtage mail fra eksperten?
Avatar billede daphne Novice
31. januar 2015 - 19:42 #3
#2>
Lyder meget rigtigt. Det må jeg se at få tjekket op på i næste uge.

Jeg har ikke modtaget en sådan tilbagemelding. Den siger bare, den hænger i udbakken, og at den ikke kan sendes, da mail-adressen ikke eksisterer..

Kan ikke modtage mails på eksperten :-(

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2015 - 20:18 #4
Nej det frygtede jeg du ikke kunne da den kuldsejlede mail "låser" serveren til at afvikle det den er i gang med før den går videre til det næste.
Avatar billede daphne Novice
06. februar 2015 - 19:22 #5
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg har gjort, men nu kommer den mail ikke op mere, som har lavet pudsigløjerligheder på min putter.

læg venligst et svar, så får du point for indsatsen :-) - vil gå tilbage og se på dette indlæg, hvis det bliver aktuelt på et senere tidspunkt.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2015 - 21:15 #6
Ok og tak for det. Godt du fik forbindelse til din mail igen.