Avatar billede jona140e Nybegynder
13. januar 2015 - 22:23 Der er 5 kommentarer

Mic optagelses lyd er lav

Hej eksperten jeg har mit steelseries seberia v2 headset som lige pludselig laver en rimelig lav optagelses lyd den kørte fint på min gamle computer men på den nye køre den af h til og min mic boost er på det højeste

Så ville lige spørge om der var nogen her der kunne hjælpe mig mange tak :-)

Og min nye computer er en msi ge70 2pc-270ne og det er Windows 8

Mange tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2015 - 00:13 #1
dårligt stik, dårligt lydkort (mest sandsynligt)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2015 - 07:04 #2
Hej og velkommen til.
Hvis du lige akkurat har forladt den gamle computer hvor det virkede perfekt, vil jeg mene at problemet er et driver problem på den nye pc.
Prøv at se om der skulle være en nyere driver til den.
http://us.msi.com/support

PS Jeg lægger ikke som svar før du har testet om det løser dit problem. Det forvirrer når der er lagt svar i forvejen.
Avatar billede jona140e Nybegynder
14. januar 2015 - 07:04 #3
Så det jeg simpelthen næsten kun kan gøre er at få er nyt lyd kort hvad? 😂
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2015 - 07:21 #4
Nej da.
Du har en spritny bærbar pc der sikkert ikke fejler andet end at det ikke kan kommunikere ordentligt med dit headsæt.
Lydkort er ikke bare noget man skifter i en bærbar. Det er jo en del på bundkortet.
Avatar billede jona140e Nybegynder
14. januar 2015 - 18:12 #5
Okay :) mange tak vil lige tjekke det ud :) xD