Avatar billede natti Nybegynder
11. januar 2015 - 21:56 Der er 5 kommentarer

Søger en der kan lukke ulovlig website- betaling gives

Hej derude.

Jeg søger en der kan lukke (få ude af funktion) en ulovlig hjemmeside.

Vi aftaler nærmere om pris etc.

Send gerne mail til natti@outlook.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2015 - 05:13 #1
det kræver nok en dom.
meld den til politiet, og se hvad der sker.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2015 - 10:56 #2
hvis det er kopi/plagiat af dit domænenavn, så kontakt dk-hostmaster.
hvis det er kopi af indhold, så politi.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
12. januar 2015 - 13:07 #3
Du kan via et domæne opslag også se hvor domænet er hosted (hvilke DNS servere der styre det)

Ofte er udbyderene også selv villige til at gøre noget, hvis sites de hoster ikke overholder deres retningslinier - og hvis det er ulovlige så er det i mod deres retningslinier.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2015 - 15:33 #4
det er muligt helt anonymt at registrere domains. der er adskillige udbydere. vi må ikke håbe det er sådan en han er oppe imod. de hoster hackere og pirater.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2015 - 15:58 #5
>sidwave - det er så kun i udlandet. I dk kan du ikke være 100% anonym.