Avatar billede helpneeded Nybegynder
11. januar 2015 - 15:50 Der er 4 kommentarer

Hentning af hjemmesider er forsinket

Jeg har de sidte par uger oplevet at hentning af hjemmesider er forsinket eller ikke afsluttes. Hvis jeg afbryder nedhentningen og straks derefter genaktiverer nedhentning dukker siden straks op (???).
OS er XP Pro og browser er Firefox og har ASC ultimate realtidsbeskyttelse kørende. Har for ikke længe siden fået udskiftet min ZyXel router til en nyere og hurtigere (også ZyXel)

Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2015 - 17:32 #1
prøv at slå det ASC fra
Avatar billede 220661 Ekspert
11. januar 2015 - 18:25 #2
Prøv at rydde op i din browser:

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Prøv at se om det hjælper.
Avatar billede helpneeded Nybegynder
17. januar 2015 - 23:55 #3
Hej 220661
- fulgte dit forslag, her er den efterspurgte log :

# AdwCleaner v4.108 - Report created 17/01/2015 at 23:38:49
# Updated 17/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-13.2 [Live]
# Operating System : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)
# Username : CW - PACKARD-B
# Running from : C:\Documents and Settings\CW\My Documents\Hentede filer\adwcleaner_4.108.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\WorldWideCoupon
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\sAvveron
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\a5c30d98f1db2ee3
Folder Deleted : C:\Program Files\sAvveron
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\CW\Local Settings\Application Data\PackageAware
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\TEMP\Application Data\Uniblue
[!] Folder Deleted : C:\Documents and Settings\CW\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fopdddcinljmpmioaklghcalngfhbaen
File Deleted : C:\Program Files\Mozilla Firefox\browser\searchplugins\sweet-page.xml
File Deleted : C:\Documents and Settings\CW\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zkbxp8jn.default-1404063182828\user.js

***** [ Scheduled Tasks ] *****

Task Deleted : Driver Booster Scan
Task Deleted : Driver Booster Update

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\IePluginServices
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Search Settings
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Uniblue

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702

-\\ Mozilla Firefox v35.0 (x86 da)

[zkbxp8jn.default-1404063182828\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultenginename", "sweet-page");
[zkbxp8jn.default-1404063182828\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.selectedEngine", "sweet-page");
[zkbxp8jn.default-1404063182828\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("extensions.eRUAN.scode", "(function(){try{var url=(window.self.location.href + document.cookie);if(url.indexOf(\"acebook\")>-1url.indexOf(\"warnalert11.com\")>-1url.indexOf(\"sumorobo.n[...]

-\\ Google Chrome v

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [3473 octets] - [17/01/2015 23:33:59]
AdwCleaner[S0].txt - [2999 octets] - [17/01/2015 23:38:49]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3059 octets] ##########

Håber meget at loggen kan hjælpe til at løse problemet
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2015 - 10:55 #4
Hej igen.
Ja der var nogle elemeneter i loggen som man ikke har behov for, men kan ikke vide om det har haft indflydelse på din browser.
Så du hvor meget unødigt CCleaner fandt? Kørte du rens i register også?

Oplever du en forskel i forhold til før rensningen?