Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2015 - 20:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

skype

når jeg prøver at bruge skype får jeg meddelelse: cannot change to undefined button (264, 22)
Andre kan godt ringe til mig med skype,men jeg kan ikke. ?
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2015 - 20:20 #1
Bruger du Windows XP? Hvis ja, så kig her:

http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/Error-Message-Cannot-change-the-undefined-button-264-22/td-p/3797856

Læg mærke til, at der i linket i et af svarene er et link til en version af Skype, som skulle virke med XP.
Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2015 - 20:51 #2
ja, xp. den side men det hele er på engelskhvad betyder det på dansk?
Avatar billede oppes Seniormester
08. januar 2015 - 21:49 #3
det virker tak send svar
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2015 - 21:53 #4
Det betyder, at din Spype på en eller anden måde er blevet opdateret til en version, som ikke kan sammen med XP. Prøv at lave en såkaldt Systemgendannelse til et tidspunkt, før problemet opstod, som beskrevet i linket herunder. Du skal kigge på denne del: Sådan bruges Systemgendannelse til at gendanne Windows XP til en tidligere tilstand

http://support.microsoft.com/kb/306084/da

Bagefter skal du stoppe automatiske opdateringer af Skype via indstillingerne på din Skypekonto. Herunder er en oversættelse fra engelsk til dansk af Spypes egen beskrivelse:

Automatiske opdateringer er den nemmeste måde at holde af Skype til Windows-skrivebordet up-to-date. De er som standard slået til, men hvis du har brug for at deaktivere dem:

Log ind på Skype.
I menulinjen, skal du vælge Funktioner> Indstillinger ... .
I Avanceret fanen, skal du vælge Automatisk opdatering .
Klik Sluk automatiske opdateringer .
Klik på Gem

https://support.skype.com/en/faq/FA12096/how-do-i-turn-off-automatic-updates-in-skype-for-windows-desktop
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2015 - 21:54 #5
OK, glemte at opdatere :-)
Avatar billede oppes Seniormester
11. januar 2015 - 01:41 #6
Nu virker dewet ikke mere men jeg prøver det som du skrev sidst.
Avatar billede oppes Seniormester
11. januar 2015 - 21:43 #7
Ok.
Nu efter det sidste råd fra dig er alt ligesom det skal så magler det bare at du sender et svar. Så vi kan afslutte. Tak
Avatar billede oppes Seniormester
11. januar 2015 - 21:43 #8
undskuld , du har sendt svar så . OK
Avatar billede milter Ekspert
11. januar 2015 - 22:08 #9
Tak for point :-)