Avatar billede torben7913 Juniormester
14. december 2014 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipad2 og Nokia x3-02 er forbundet - hvordan overfører jeg billeder til ipad'en?

Hej.
Jeg vil gerne bruge nogle af de billeder jeg har taget med min telefon på Ipad'en.
De to er forbundet, men så kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg kommer videre. jeg har en forestilling om, at det vel må være på samme måde som jeg har det, når jeg sætter mobiltelefonen til min PC, så optræder mobiltelefonen som et nyt drev,hvorfra jeg kan flytte billeder frem og tilbage mellem de to maskiner, men sådan er det måske ikke ?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 13:58 #1
Hvis du har forbundet dem via bluetooth så skal du jo i nokiaen vælge billederne og vælge send via bluetooth. Normalt plejer apples produkter dog ikke at snakke med andre enheder via bluetooth...

Du kan på din ipad os oprette en ftp server evt via ftp manager pro (koster 13 kr mener jeg) og så hente en ftp klient til din nokia hvis den da kan det.. og overføre via wifi..
Avatar billede torben7913 Juniormester
14. december 2014 - 14:37 #2
Tak for svaret,det er godt at få,selv elementære oplysninger,om hvordan Bluetooth virker på plads.Det viste jeg ikke nok om. Og du havde også ret i, at Ipad'en ikke ville arbejde sammen med Nokia, selv om de to er forbundet via Bluetooth. Jeg vælger så i stedet, at sende billederne som vedhæftede filer til min hotmailkonto,som jeg kan åbne på begge enheder.
Så læg lige et svar, så lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. december 2014 - 17:50 #3
Får du her :-)

Nu ved jeg ikke hvad den Nokia kan, men hvis den på nogen måde kan sende filerne direkte (ikke over internettet) så er det nok det mest optimale..
Der der jo mange muligheder og du kan næppe være den eneste med følgende prolemstilling, nu ved jeg bare ikke hvad mulighederne med nokiaen er..