Det kan næsten være svært at huske, hvornår der sidst var positive vibes omkring den amerikanske internetgigant AOL, der i storhedstiden udbød internetadgang til over 25 millioner amerikanere.
Siden katastrofeægteskabet med Time/Warner er det næsten kun gået en vej: ned ad.
Det skal den nye topchef, Tim Armstrong, der er hentet ind fra konkurrenterne i Google, rette op på.
Til det formål har han været på rundtur blandt AOL's omkring 7.000 ansatte for at indgyde moral, skriver Wall Street Journal.
AOL skal være store på annoncer
Tim Armstrongs vision er nemlig, at AOL skal være førende på det lukrative annoncemarked, der er hans tidligere arbejdsgiver, Googles, stærke side.
Google er således bulls eye på skydeskiven sammen med Microsoft og Yahoo, der for tiden ligger i forhandlinger om netop at fusionere annonceringsdelen for at stå stærkere.
AOL's overskud på annonceindtægter faldt i første kvartal i år 20 procent i forhold til sidste år.
Det er ikke første gang, AOL lancerer tanken om at blive store på annoncer.
De hidtidige forsøg er imidlertid slået fejl. Spørgsmålet er så, om Tim Armstrong bliver manden, der vender skuden.