New York:: At dele musik smager af noget ulovligt.
Nærmest noget Napster eller Kazaa lignende, som tonsvis af advokater vil slæbe gennem retssager til milliarder.
Men det synes ikke at bekymre en af de mest magtfulde mediemoguler i USA, CBS' administrerende direktør, Les Moonves.
"Vi skal udvide Last.fms net af brugere til også at omfatte USA, og på den måde skabe en ny indtjeningsmulighed for pladeselskaberne. Last.fm skal være global," sagde han på den internationale konference Media Summit 2008 i New York.
Her forsøger en række eksperter og branchefolk at give deres billede af de massive forandringer, der lige nu eksploderer i det internationale medielandskab.
Udvide med communities
CBS betalte 1,5 milliarder kroner for den engelske musikforretning Last.fm sidste år.
Med udgangspunkt i Last.fm vil Les Moonves forsøge at udvide CBS' forretning til også at omfatte sociale communities på nettet.
"Hvis man kan bygge communities op omkring musik, så kan man forestille sig communities for sport og andre emner," sagde Les Moonves.
Om nogen er han i manges øjne repræsentant for de gamle medier med CBS' bestand af tv-stationer, radiostationer, bogforlag og udendørs reklamer.
Og han erkender blankt, at det er en udfordrende proces at omstille virksomheden til en ny online virkelighed.
Glem ikke de ældre kunder
"Vi er en virksomhed, der kører ud af motorvejen med 110 kilometer i timen samtidig med, at vi skifter dæk," sagde han.
Men alligevel vil han ikke gå med til at CBS er et gammeldags foretagende.
"Vi har lige digitaliseret 70.000 bøger til download. Og vi skal have syndikeret så meget af vores indhold ud på så mange platforme som muligt," sagde Les Moonves.
Men den amerikanske medieboss tror ikke på, at de mest værdifulde kunder er de yngste, der helst vil have deres underholdning over nettet.
"Det med at en 18-årig betragtes som mere vigtig end en fem-årig er bullshit demografi," sagde han.
De ældre generationer er stadig en af de vigtigste målgrupper for hans virksomhed. De har simpelt flere penge mellem hænderne, lød det.