Bare to måneder efter etableringen af det nye telefonselskab BiBob, render selskabet ind i den første store bet, fremgår det af erhvervsbladet Børsen.
Manden bag selskabet, Frank Rasmussen, der også stod bag discount teleselskabet Telmore, må nu erkende, at det ikke kunne svare sig at drive netbutik på samme website som Bibob solgte både mobiltelefonminutter og sms'er fra.
"Vi kunne selvfølgelig lave et ophørsudsalg, men det gider vi ikke bruge tid på," siger Frank Rasmussen til Børsen.
Pakket pænt ind
Varer som fjernsyn, telefoner og computere bliver nu pakket ind i julepapir og transporteret ud til de bedste kunder som julegaver.
De bedste kunder er dem, der har været bedst til at "tippe en ven" om det nye teleselskabs fortræffeligheder.
Egentlig var ideen med netbutikken, at den skulle hente de ekstra penge hjem, som Bibob gik glip af ved ikke at afkræve kunderne en fast opkaldsafgift som de øvrige telefonselskaber.