HD fladskærme blev nummer et med hele 35 procent.
Men interessant nok vil de fleste HD-fladskærme ikke levere sand High Definition-kvalitet til deres ejere, da kun to procent har intentioner om at anskaffe sig en HD-modtager fra deres kabel- eller satellitudbyder.
Ønskelisterne er publiceret i Digital Life America - Holiday 2007 Edition og er opdelt i tre dele: En almen og to særskilte for mænd og kvinder.
Apples iPhone rangerer kun som nummer 15 på den overordnede liste for både mænd og kvinder. Det mest populære Apple-produkt er en bærbar, som placerer sig på 11. pladsen i den almene liste og som nummer 9 hos kvinderne.
Mens ingen individuelle Apple-produkter kommer højere op end 11. pladsen på ønskelisten, placerer Apples teknologiprodukter sig samlet på top fem.
Seks fælles ønsker
Mænd og kvinder har seks ønsker tilfælles i top-10 listen – resten er kønsbestemte.
Sony PS3 og Xbox 360 er på mændenes top-10, men når ikke så langt hos kvinderne. På den anden side ligger TiVo/DVR og Apple bærbare i kvinderne top-10, men dukker slet ikke op hos mændene.
Bærbare er mere populære end desktop pc´er blandt de 18-34-årige. Nintendo Wii, Sony PS3 og Xbox 360 er alle på de 18-43-åriges ønskeliste. Nintendo Wii blev den mest populære konsol som nummer otte på den almene liste og udmanøvrerede dermed Sony PS3 på en 9. plads - Xbox blev nummer 12.
Digitale kameraer er populære i alle aldersgrupper og rangerer som nummer 2 eller 3.
GPS navigationssystemer til biler er mainstream og er placeret som nummer fem blandt mænd og som nummer syv hos kvinder.