Microsoft har i flere uger nu forsøgt at købe spilgiganten Activision Blizzard.
Men det modsatte den amerikanske konkurrencemyndighed FTC sig sidste uge, og dermed måtte Microsoft endnu en tur i retten for at få grønt lys.
Det har tech-kæmpen nu for anden gang fået rettens ord for.
Fredag afviste en appeldomstol nemlig FTCs indsigelser, og Microsoft kan - måske - snart få lov at gennemføre sit køb af Activision Blizzard fr 69 milliarder dollar - svarende til lige under 458 milliarder danske kroner.
Microsoft, siger ifølge Reuters, at man er glad for rettens hurtige behandling af sagen.
"Dette bringer os endnu et skridt tættere på målstregen i dette maraton af globale reguleringsgennemgange," lyder det fra Microsofts præsident Brad Smith.
Men det er et spørgsmål om tid for Microsoft.
Fusionsaftalen mellem Microsoft og Activision udløber nemlig 18. juli. Efter denne dato kan begge virksomheder frit gå fra aftalen, medmindre de forhandler om en forlængelse.
Så hvis Microsoft skal være sikker på, at kunne gennemføre handlen, så er der altså nu enormt kort tid at løbe på.
Aftalen, som er den største i videospilindustriens historie, mangler stadig at blive godkendt i Storbritannien.
Vil Microsoft lukke konkurrenter ude?
Årsagen til FTCs modstand mod handlen er, at myndigheden mener, at aftalen vil skade forbrugerne - både dem, der spiller videospil på konsoller eller har abonnementer på spillene.
Blandt andet bekymrer det FTC, om Microsoft med dette opkøb vil gøre flere populære spil utilgængelige på andet end Xboks-konsoller, som Microsoft selv er producent af.
Microsoft reagerede på det postulat ved at tilbyde 10-årige licenser til rivalerne.
Desuden har Microsoft søndag underskrevet en aftale om at beholde Call of Duty på PlayStation efter opkøbet af Activision Blizzard, sagde Microsoft Gaming CEO Phil Spencer i et tweet søndag 16. juli.
Brad Smith, sagde i et andet tweet om aftalen:
"Selv efter vi krydser målstregen for denne aftales godkendelse, vil vi fortsat fokusere på at sikre, at Call of Duty forbliver tilgængelig på flere platforme og for flere forbrugere end nogensinde før. "
Nogen af de mest populære spil, som Activision Blizzard er kendt for er, foruden Call of Duty, World of Warcraft og mobilappen Candy Crush.