Artikel top billede

Tøj-webshop med ny digital strategi: Vil sende kundedata videre til partnere

Modefirmaet Boozt kommer med et nyt værktøj, som skal indsamle data om tre millioner kunder og dele dem med 1.300 brands.

Den internetbaserede tøjforretning Boozt kommer med en ny strategi baseret på data, skriver mediet Finans.

Webshoppen har udviklet et nyt digitalt værktøj ved navn Boozt Data Intelligence, som Boozt bruger til at indsamle data fra omkring tre millioner aktive kunder, og disse data deles så med cirka 1.300 brands og modemærker, der leverer tøj og produkter til Boozt.

Ifølge Peter G. Jørgensen, der er kommerciel direktør i og medstifter af Boozt, drejer det sig om at styrke relationerne mellem slutkunder og de modebrands, der er partnere med Boozt.

”Med det nye værktøj tilbyder vi dem større indsigt i data om kundernes ageren, der kan støtte vores partnere i udvikling af deres kollektioner og salg. I tæt samarbejde med vores brands kan vi understøtte forretningsvækst,” siger han til Finans.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Alfapeople Nordic A/S
Rådgivning, implementering, udvikling og support af software og it-løsninger indenfor CRM og ERP.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere