Mandag gik den nye digital post-løsning fra Netcompany i luften. Eller rettere: Mandag skulle den nye løsning for digital post gå i luften.
Men i stedet blev det en noget snublende start. For digital post drillede i et par gange både mandag og tirsdag.
Og det faldt sammen med, at Netcompanys egen selvstændige postløsning, kaldet mit.dk, var samtidig var nede i hele 55 timer.
Av, øv og pinligt.
Men efter e-Boks har drevet systemet i snart 20 år, tabte selskabet udbuddet om digital post til Netcompany, som nu overtaget. Og Netcompany har suppleret løsningen med Netcompanys helt egen digitale postkasse med navnet mit.dk.
Derfor skal du i fremtiden holde øje med flere digitale postkasser. Huske hvilke apps, som er til hvad, og hvem, der sender til hvor.
Hvorfor nu det? Hvad er baggrunden for skiftet? Og hvordan ser fremtiden ud for Netcompanys Mit.dk løsning?
Det har Computerworlds erhvervsredaktør Rasmus Ferdinand Ginman et bud på i denne udgave af Inde i Maskinen, der er podcasten, hvor vi går bag om it-nyhederne.
Lyt herunder eller - eller lyt til den via iTunes | RSS | Spotify. Du kan også finde alle udgaver af Inde i Maskinen her.