Efter Salesforce milliardopkøb af Slack er CRM-giganten nu klar med den første store produktlancering.
Under paraplyen 'Slack-First Customer 360' vil en række nye funktioner se dagens lys, oplyser Salesforce i en meddelelse til Computerworld.
Denne alt-i-en-løsning kombinerer funktionerne fra Salesforce med det bedste fra slack. Dette skal skabe en ny digital hub, der kan hjælpe virksomheder med at styrke produktiviteten, arbejde remote og forbinde teams, oplyser Salesforce.
"Salesforce og Slack har skabt det digitale HQ for at hjælpe virksomheder med at tilpasse sig og komme tilbage på vækstporet i en digital verden, hvor arbejde kan foregå alle steder”, siger Bret Taylor, COO for Salesforce og fortsætter:
"Dette er kun begyndelsen for Slack-First Customer 360, som grundlæggende vil være med til at forandre den måde, vi arbejder på ved at forbinde medarbejdere, kunder og partnere samt de apps, de bruger, på én enkelt platform."
Du kan læse mere om lanceringen her.
Opkøb for 27,7 milliarder dollar
21. juli blev handlen endeligt godkendt af de amerikanske konkurrencemyndigheder.
Derved kunne Salesforce overtage kommunikationsplatformen Slack for svimlende 27,7 milliarder dollar, eller hvad der svarer til over 166 milliarder danske kroner,
Salecesforce afgav købsbuddet på Slack helt tilbage i slutningen af 2020.
"Vi kunne ikke være mere begejstrede for at have Slack som en del af Salesforce-familien ved at kombinere den førende CRM-platform og den banebrydende digitale platform til arbejde overalt i verden," udtalte Marc Benioff, formand og administrerende direktør for Salesforce, i forbindelse med overtagelsen.