Visma LogBuy har ansat en ny topchef, der nu for til opgave at fordoble selskabets omsætning.
Opgaven tilfalder 48-årige Daniel de Visme, der er blevet udvalgt af selskabets bestyrelse.
Det skriver Visma i en pressmeddelelse.
Visma-selskabet har hidtil fokuseret på at forhandle rabatter hjem til til større virksomheders medarbejdere.
Med den nye strategi skal forretningens omsætning fordobles indenfor den kommende årrække.
"Udover realisering af den lagte vækststrategi ser det ud til, at vi kan sætte vores forventninger højere. Under corona har der været 50 procent flere besøgende på LogBuy appen. Det viser, at der er et endnu større potentiale, end hvad vi havde forestillet os, og dét skal vi arbejde målrettet for at realisere," siger Henrik Salwén, bestyrelsesformand i LogBuy, i meddelelsen.
Visma-koncernen købte LogBuy tilbage i 2017, og siden da er omsætningen fordoblet.
Daniel de Visme overtager stillingen fra Henrik Salwén, der ifølge CVR-registret har været administrerende direktør indtil nu.
Tidligere har Rikke Feldmann været topchef i selskabet gennem seks år. Hun sagde op i november 2019.
Det kan du læse mere om her: Direktør i Visma siger "farvel og tak" efter seks år på posten
Skal have fat i SMV'erne
Virksomheden har større virksomheder ombord, såsom TDC, Velux, Siemens, Jysk og Forsvaret.
Næste fase for selskabet bliver at tage fat på det store segment af SMV'er, som det danske arbejdsmarked er kendetegnet ved.
"LogBuy blev etableret i 2002 og tog naturligt fat, der hvor volumen var størst. Nemlig hos de helt store virksomheder i Danmark. Det har skabt en unik position for LogBuy, der nu er klar til næste vækstfase. Her har bestyrelsen set rigtigt i at igangsætte aktiviteter, som kan forløse det enorme vækstpotentiale i laget under de største virksomheder," fortæller selskabet nye direktør.
Daniel de Visme er uddannet cand.merc. fra CBS og MBA fra Henley. Han kommer senest fra en stilling som marketingdirektør hos Comwell Hotels og har tidligere arbejdet med forretningsudvikling som Salg- og Marketingdirektør i PwC og Head of Marketing hos 3.