Augmented Reality, også kaldt AR, er en af de mest hypede teknologier i øjeblikket, og som spås en varm fremtid.
Der vil ikke gå mange år, før vi alle går rundt med briller og ser verden på en ny, digital måde, hvis vi skal tro på analytikerne.
Men noget tyder på, at det ikke går helt så hurtigt.
Apple lancerede sidste år sin egen AR-platform bygget ind i iOS kaldet ARKit. Udviklingspakken hjælper udviklerne med at indbygge AR-evner i sine apps, men tilpasningsgraden har været sløv.
Ifølge finansmediet Forbes har kun cirka 2.000 apps i Apples App Store AR-evner.
Det er 2.000 apps ud af tre millioner mulige, og hvad der er endnu værre: Det ser ud til at tilvæksten af AR-apps falder.
I gennemsnit bliver der frigivet 20.000 nye apps hver eneste måned hos Apples iOS, og fraregner man opdaterede apps med ARKit-support, så betyder det, at kun to procent af alle apps har valgt at tilføje augmented reality-evner.
Læs også: Hvad kommer efter smartphonen?
Langt de fleste apps med AR-evner er i dag spil såsom det stadigt populære Pokemon Go, men hvis du har en nyere iPhone og vil prøve en god AR-app, kan vi anbefale Ikeas app.
Her kan du prøve - med relativ succes - at placere diverse møbler med svenskklingende navne i din egen stue.
Både Google og Microsoft satser også på AR-teknologien med hver sin platform kaldet Google ARCore og Microsoft Holograhic Platform.
Læs også: Krystalklart efter Apple-konference: Tre grunde til at Apples næste store satsning bliver AR og VR
Computerworld afprøvede Microsofts HoloLens, der også bygger på AR-teknologi, selvom Microsoft kalder det en holografisk platform.