Fremtidens vindere er datadrevne - nogle fordi de er født sådan og andre, fordi de har formået at omstille deres organisation, deres produkter og deres mindset til en verden, hvor data spiller en afgørende rolle.
Allerede nu er der data i alt, men få virksomheder er endnu gode til at samle, prioritere og handle ud fra data.
I stedet er produktionen, markedsføringen og salget stadig organiseret som dengang, hvor verden var analog.
På Computerworld og Berlingske Business store konference Beyond Data 2017 24. maj i København får du inspiration, værktøjerne og netværket til at udfordre den virkelighed.
Deltag på Beyond Data 2017 og gør data til en god forretning:
- Hør Coops administrerende direktør, Peter Høgsted, fortælle om den digitale plan, som skal banke nyt liv i et stagnerende marked.
- Hør hvordan Københavns Lufthavne anført af e-commerce- og marketing director Karen Bender har optimeret den digitale kunderejse for 27 millioner årlige kunder.
- Bliv inspireret af digital udviklingschef Christian Stavik, som fortæller, hvordan den trængte mediebranche anvender data, nye digitale modeller og nye former for organisering
Undervejs kan du desuden høre keynotes fra Singularity University, Saxo, Sitecore, Inspari og mange andre succesfulde data-drevne organisationer.
Du kan læse mere om Beyond Data 2017 og se hele programmet på beyonddata.dk