Den 14. august i år meddelte TDC ganske overraskende, at Carsten Dilling var færdig som koncernchef, og at Pernille Erenbjerg i stedet overtog styringen med Danmarks største teleselskab.
Det er nu to og en halv måned siden.
Tirsdag morgen skal Pernille Erenbjerg så præsentere det første TDC-kvartalsregnskab, hvor hun er øverst ansvarlig for biksen.
Selvom vi ikke kender de præcise tal endnu, er der næppe den store tvivl om, at TDC's erhvervsforretning er et af de ømme punkter også i dette regnskab fra telegiganten.
Læs også: Nyudnævnt TDC-direktør: Det er til at få øje på udfordringerne
Allerede da Pernille Erenbjerg blev udnævnt til ny koncernchef, lå det klart, at erhvervsforretningen var et af de områder, hun skulle have et ekstra stærkt fokus på.
Læs analysen af TDC's største udfordringer her.
Virksomhederne vil have lave priser
Aktieanalytiker i Sydbank, Morten Imsgard, der følger TDC tæt, forventer ikke, at Pernille Erenbjerg vil kunne overraske med fremgang i erhvervsforretningen, når det nye kvartalsregnskab offentliggøres tirsdag.
"Problemet er, at pris-bevidstheden hos erhvervskunderne er blevet langt højere."
"Tiden synes at være fordi for den lukrative forretning, som TDC har haft i årevis, hvor man har taget høje priser for komplekse produkter og et højt service-niveau," forklarer Morten Imsgard til Computerworld.
"Det er et spørgsmål om, at specielt mindre erhvervsdrivende vil have simple teleløsninger og dermed langt lavere priser, fordi de kan spejle det i, hvad man kan få som privatkunde," forklarer han.
"For de store virksomheders vedkommende er det mere et spørgsmål om, at der er benhård konkurrence i Danmark om at vinde de store kontrakter, og fokus i de forhandlinger synes stort set alene at være på prisen. Der har nogle af konkurrenterne bare været villige til at underbyde TDC."
Vil helst tale om andet end prisen
Har TDC's mission ellers ikke netop været at prøve at få drejet fokus over på service og total-løsninger?
"Jo, og det er et eller andet sted det samme fokus, de har i privatmarkedet: Man vil gerne dreje konkurrencen væk fra kun at handle om pris - det skal også handle om, hvad der er af indhold i abonnementerne, hvilke servicetjenester, der er tilknyttet, og om kundeservice."
"Kunderne skal overbevises om, at hvis man vil have det bedste, skal man også betale en pris, der er højere end den laveste i markedet," forklarer Morten Imsgard fra Sydbank.
"Men TDC er det eneste selskab med den dagsorden, også i erhvervsmarkedet, og så kan det ikke lade sig gøre. Det kan kun lade sig gøre, hvis branchen i flok forsøger at signalere, at man konkurrerer på serviceløsninger, ikke på prisen."
"Så længe de andre konkurrerer på prisen, så har TDC bare ikke en chance," siger Morten Imsgard.
Læs også: Efter pludseligt direktør-exit i TDC: Her er TDC's tre store udfordringer
Sydbank-analytikeren forventer, at et kraftigt indtjenningsfald i erhvervsdivisionen vil tynge TDC-koncernens samlede resultatet i tredje kvartal.
Han vurderer, at TDC konkret vil have en en samlet omsætningstilbagegang på 10,7 procent i tredje kvartal 2015 i forhold til samme kvartal sidste år.
"Når jeg spejder ind i 2016, står der også betydelig tilbagegang på menuen i erhvervsdivisionen," siger Morten Imsgard desuden.
Computerworld dækker TDC's regnskab tirsdag og forventer også at kunne bringe et interview med Pernille Erenbjerg.
Læs også:
Nyudnævnt TDC-direktør: Det er til at få øje på udfordringerne
Efter pludseligt direktør-exit i TDC: Her er TDC's tre store udfordringer
Carsten Dilling: "Jeg har tænkt på TDC 24/7 i otte år - nu er det tid til at prøve noget nyt