Er du kunde i Jyske Bank, skal du her fra morgenstunden se langt efter digital adgang til dine konti.
Der er nemlig it-problemer i banken, og på hjemmesiden kan du læse følgende:
"Du kan i øjeblikket ikke komme til at bruge hverken Jyske Mobilbank eller Jyske Netbank. Vi arbejder på højtryk på at løse problemet og forventer, at alt fungerer igen i løbet af få timer."
"Der er tale om en intern problemstilling i form af en opdatering, der er gået galt," fortæller Jens Nielsen, der er områdedirektør i banken.
Hvor længe har i været nede?
"Det begyndte fra morgenstunden i dag."
Hvornår forventer I at være oppe igen?
"Vi har valgt at rulle systemerne tilbage til før opdateringen. Det tager lidt tid, men vi forventer at være klar igen før frokost."
I sidste måned var det Danske Bank, der havde problemer med it-systemerne.
Det kan du læse mere om her: Danske Bank: Derfor gik vores tjenester i sort i weekenden
Artiklen er opdateret klokken 9.58 med en kommentar fra områdedirektør Jens Nielsen.
Læs også:
Danske Bank ramt af nedbrud
Danske Bank: Det er korrekt vi har problemer med netbanken
Skidt start for Microsofts nye Edge-browser: Får kold skulder på flere danske websider