OnePlus One var en af de mest roste smartphones i 2014. Ikke bare Computerworld, men de fleste tech-medier verden over, var overbeviste om, at med en pris på blot 2.400 kroner var det en af de bedste Android-telefoner på markedet.
Og nu kommer der en efterfølger. Firmaet bag OnePlus One-telefonen, kinesiske OnePlus, er storforbruger af Twitter som markedsføringskanal, og det er da også her, at vi endelig får reelt nyt om en ny smartphone fra det Shenzhen-baserede firma.
Den 1. juni vil vi se det første glimt af telefonen.
We're always looking for ways to shake up the tech industry. And we think it's time for change. Find out more June 1. pic.twitter.com/odrsSko6dB
— OnePlus (@oneplus) May 26, 2015
Tid til forandringTweetet fra OnePlus siger ikke særlig meget, ud over flosklen "Time to change", samt billedet af en halvt udvisket OnePlus One.
Om vi overhovedet kommer til at se OnePlus Two den 1. juni er også stadig en formodning, da det kinesiske firma tidligere har annonceret... en annoncering på Twitter.
Men mon ikke at de har lært af mængden af vrede tweets dette gav?
Der vides endnu ikke meget om en potentiel OnePlus Two ud over navnet, som Lio Zuoho, OnePlus' CEO flere gange har kaldt telefonen, men det forventes, at den igen er på niveau med de nyeste smartphones ligesom OnePlus One var.
Det vil formodentligt betyde en processor i stil med Snapdragons 810, og der går også rygter om en 5,5 QuadHD-skærm på 1.440 x 2.560 pixels.
Prisen kunne dog også sagtens stige denne gang. Grunden til den lave pris sidst var en blanding af en stor besparelse på markedsføring - alt skete igennem Twitter og andre sociale medier, klassiske medier og et meget hypet invite-system - og ideen om at skulle skille sig ud på markedet.