Minus 212.055 kroner om dagen - også i weekenden.
Så stort blev underskuddet i fjor for det islandsk ejede teleselskab Siminn Danmark, der slog sig op som en konkurrent til TDC.
Selskabet fik således et samlet underskud efter skat på 77,4 millioner kroner.
Det svarer i øvrigt cirka til et minus for hver af de 51 ansatte på 1,5 millioner kroner.
Forsinkede produkter og prispres
Selvom tallet lyder voldsomt, er det ikke så slemt, som det ellers kunne lyde til.
"Resultatet skyldes primært nedskrivning af goodwill og skatteaktiver (72 mio kr.) samt den meget vanskelige markedssituation med en stærkt tiltagende konkurrencesituation".
Ligesom der peges på "prispres" fra de store.
"Også i 2012 har konkurrencesituationen inden for alle produktområder været tiltagende, og særligt de helt store aktører på markedet for især Telefoni har markeret sig med øget prispres."
Endelig nævnes det i regnskabet, at forsinkede nye produkter er medårsag til de dårlige resultater.
Næste år forventer selskabet, hvis islandske moderselskab har garanteret for virksomhedens økonomi 12 måneder frem, et overskud på bundlinjen.
Det skal man i øvrigt tilbage til 2009 for at finde - alle de øvrige år har selskabet kørt med underskud.
Eksempelvis sidste år i 2011 med et minus på 14,6 millioner kroner.
Nedskrevet for kvart milliard i alt
Salgs- og marketingdirektør Bent Vindmar fra Siminn forklarer til Computerworld, at tallene i regnskabet godt nok umiddelbart ser grumme ud, men helt så slemt er det ikke.
"Det drejer sig om, at vi har afskrevet goodwill. Goodwill er det man tror/mener, en virksomhed kan sælges eller handles for. Og med 50 mand og 100 millioner kroner i omsætning giver det ingen mening, at vi skulle være 350 millioner kroner værd," fortæller han.
Faktisk har selskabet løbende - siden de glade dage inden 2008 - nedskrevet goodwill løbende.
"Siden 2008 har vi nedskrevet goodwill for cirka 250 millioner kroner," siger han.
Men nu er det så også slut, påpeger han.
"Vi har en fornuftig drift og lagt en ny strategi for to år siden," fortæller han.
Telepriser styrtdykket: Ny strategi
Tidligere ville selskabet konkurrere med TDC på prisen, men i takt med, at de fire store teleleverandører har set sig lune med markedet til små og mellemstore virksomheder - plus prisen er faldet 80 procent på 8 år - har man valgt en ny vej.
"Nu leverer vi blandt andet managed service, hosting og unified communications-løsninger, og vi kan levere hele pakken," siger han.
"Men tiden, hvor vi konkurrerer på billig telefoni, er slut," siger han.
Han oplyser, at forventningen til næste års regnskab er omsætningsfremgang og sorte tal på bundlinien.