Direkte adspurgt om Telenor har politianmeldt det hacker-angreb, som dets kunder angiveligt var udsat for i slutningen af sidste uge, er svaret nej.
Det oplyser selskabets pressechef Peter Glüsing til Computerworld.
"Vi har endnu ikke analyseret hændelsen i bund, men senere på ugen har vi et overblik over, hvad vi gør," forklarer han.
Imidlertid har selskabet fået løst problemerne i kølvandet på hændelsen.
Frustration havde bredt sig
For fredag formiddag var omkring 1.200 Telenor-kunder ramt af angrebet.
Men allerede fredag ved 14-tiden fik selskabet løst de tekniske problemer.
"Der er dog nogle få hunderede kunder, der fortsat kan opleve udfordringer, fordi vi har måttet nulstille deres passwords. De skal kontakte vores kundeservice, så vil de blive hjulpet," hed det dengang fra Telenor.
Selskabet havde kaldt ekstra mandskab ind, og havde åbent fredag og lørdag. Men søndag var der lukket.
En enkelt kunde skrev da også på Telenors facebook-side lørdag aften, at vedkommende var skuffet.
"Nu kan jeg så forstå at problemet er løst med mails, men så skal vi vente til mandag fordi kundeservice er lukket! Kunne man ikke forestille sig at man satte ekstra medarbejdere på så vi alle kunne få mails igen??? Jeg er simpelthen så skuffet over hvordan I har løst det her!," skrev vedkommende lørdag klokken 19.54.
Læs også:
Kunder brokker sig over nedbrud hos Telenor