I dag eksploderede alle verdens medier i omtale af milliardvurderingen af Facebook, der nu kan handles på børsen.
Hvis du allerede er ved at få kvalme af mediehysteriet, om den hættetrøjeklædte nørd, der er blevet milliardær, så er der en god måde at skylle den dårlige smag ned på og komme i bedre humør.
The Huffington Post har været hurtig på aftrækkeren og lavet "Facebook-børsnoterings-drikkespillet", der kan bringe dig i festligt humør, hvis al snakken om Facebook har sendt dig ned i kulkælderen.
I korte træk kan du veksle mediernes mange floskler til en lille én til halsen. Hvis du i dag hører en journalist bruge ordene: "hættetrøje", "milliardær" eller "kollegieværelse", så skal du straks tage en lille skarp.
Hvis du hører den forventelige anekdote om, at Facebook præcis som MySpace risikerer at ende sine dage i glemslen, skal du bunde den drink du sidder med i hånden.
Og hvis kommentatorer og journalister begynder at kalde det for "årtusindets børsnotering", ja så skal du tage livet af tre drinks i et hug.
Se resten af reglerne hos The Huffington Post.
ComOFF-redaktionen vil gerne tilføje: ..."hættetrøje". SKÅL!