Læs også:
NemId sprængt: Hackere bryder ind i Danske Bank
Otte Danske Bank-kunder har fået lænset deres konti af hackere, der er sluppet væk med 700.000 kroner.
Selvom kunderne brugte NemID, lykkedes det altså tyvene at tvinge sig adgang til pengene i banken.
Hos Danske Bank fortæller pressechef Kenni Leth, at banken er ked af det hændte.
Set med Danske Banks briller, så er det her vel det, der bare ikke må ske?
"Det er det, der kan ske. Vi kan aldrig garantere noget 100 procent," siger han.
"Når det er sagt, så er vi naturligvis kede af, at det er sket," fortsætter han.
Alarmen gik
Hvordan fandt I ud af det? Var det kunderne, der kontaktede jer, eller fandt I ud af det selv?
"Det var en kombination."
"Vi blev kontaktet af kunder, og vi har nogle interne kontroller, der også fangede noget af det her," fortæller han.
Nu vil banken i dialog med resten af branchen for at undersøge, hvordan sikkerheden kan højnes. Men der findes ingen perfekt løsning og garantier.
"Ikke en, der 100 procent sikker. Det vil du aldrig kunne finde," slutter Kenni Leth.