Zepto Computers fik solgt dobbelt så mange bærbare computere og fladskærme i oktober måned. Helt præcis 93 procent steg omsætningen med i forhold til samme måned sidste år.
Det fremgår af en børsmeddelelse, som Zepto har offentliggjort.
For Morten Kjærsgaard, underdirektør i Zepto kommer successen som følge af en aggressiv prissætning og en stærk markedsføring. Resten af 2007 vil Zepto forsat have fokus på erhvervskunderne samt lanceringen af endnu mere prisstærke bærbare pc´er.
»Vi er systematisk gået efter nye erhvervskunder, og har samtidigt lanceret en bærbar til markedets laveste pris, hvilket har tiltrukket en lang række nye slutkunder", siger underdirektør Morten Kjærsgaard, Zepto i pressemeddelelsen.
Indtil videre har Zepto i år solgt varer for 148 millioner kroner. Det gode resultat er forventet og selskabet har derfor endnu ikke besluttet sig for at skrue op for forventningerne, men regner med at følge budgettet i 2007.